Leerdoelen

Realtime marketing, je hoort er veel over. Wat is realtime marketing en hoe kun je slim inspelen op de doelgroep doormiddel van realtime marketing? Want de hedendaagse consument verwacht onmiddellijke, gepersonaliseerde interacties. Ontdek in deze workshop hoe jij realtime marketing succesvol kunt inzetten door er zelf mee aan de slag te gaan. 

In deze workshop ontwikkel kennis over en ga je direct zelf aan de slag met het opzetten van realtime marketing campagnes. Je ervaart zelf wat de uitdagingen zijn van de campaign managers, content editors, digital developers en data scientists.

Resultaat

  • Na deze workshop heb je meer begrip hoe je binnen de organisatie real time marketing kan opstarten of doorontwikkelen.
  • Bovendien kun je direct simpele pilot projecten opstarten die geen investeringen vragen en wel inzicht geven in de individuele wensen van je (directe?) klanten en prospects.

Dit is een introductie workshop en veronderstelt geen basiskennis om deel te nemen.

Aan de slag met Realtime Marketing?

Wil je de basis voor succesvol inzetten van Realtime Marketing begrijpen? Dan is deze workshop wat je zoekt! Bekijk alle trainingsdata en schrijf je in: ook incompany trainingen zijn mogelijk.

Enthousiast? Deel het en maak gebruik van ons referral programma voor voordeel op meer trainingen!

Trainingsdata & Locatie

Deze workshop wordt overdag verzorgd van 13.30 tot 17.30 uur.

De training wordt gegeven in Amsterdam, Groningen, Utrecht en Rotterdam. In Amsterdam maken wij gebruik van de faciliteiten van B.Amsterdam (bekend van StartupBootcamp) en in andere steden de trainingslocaties van onze partners.

Eerstvolgende startdata:

Programma

In deze workshop ontwikkel kennis over en ga je direct zelf aan de slag met het opzetten van realtime marketing campagnes. Door gebruik te maken van bestaande ‘Open Source’ programma’s en cases uit de praktijk.

Je ervaart zelf daardoor wat de uitdagingen zijn van de campaign managers, content editors, digital developers en data scientists.

Voor wie

Ondernemers, managers en professionals die willen ervaren hoe Realtime Marketing en wat de werkzaamheden zijn om een goede gesprekspartner te worden voor hun eigen organisatie.

Doordat je zelf ervaart  wat de uitdagingen zijn van de campaign managers, content editors, digital developers en data scientists.

Investering

Deze workshop kost € 495,- inclusief de materialen en gebruik van  de faciliteiten. (Prijzen exclusief BTW)

Vroegboekkorting & Pakketvoordeel
Als je besluit een training bij ons te boeken 2 maanden voor de eerste trainingsdag krijg je altijd 10% vroegboekkorting.

Wil je hierna nog een andere training volgen? Dan ontvang je 20% korting op deze vervolgtraining.

Waarom de Workshop Realtime Marketing bij EDM?

  • Trainingen in kleine groepen tot 12 personen
  • Leren op basis van jouw werksituatie
  • Gecertificeerde trainers met praktijkervaring
  • Vervolgtraining met 20% korting

Heb je vragen?

Onze deskundige adviseurs zijn telefonisch bereikbaar voor al je vragen of advies welke training het beste aansluit bij jouw wensen.

Menu