Growth Hacking Advanced – start 27 augustus – Trainspot Utrecht

Laden Trainingen

« Alle Trainingen

Growth Hacking Advanced – start 27 augustus – Trainspot Utrecht

27 augustus - 09:15 - 28 augustus - 16:30

€2750

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Growth Hacking Advanced
2.750,00
9 available
Meer over deze training
Meer over deze training

Ons doel is om jou en/of jouw team te helpen de kunst van growth hacking en snel experimenteren onder de knie te krijgen. Er is geen shortcut naar groei. Maar we weten wel op welke manier we jouw team kunnen helpen veranderen. Verwacht dus geen trucjes of platte slimmigheidjes maar een grondige aanpak die bijdraagt aan structurele groei.

Deze training leer je datagedreven beslissingen nemen  op basis van feiten in plaats van onderbuikgevoel. Dat groei vraagt om een continue learnings en feedback. Waar experimenteren geen uitzondering is maar regel.

We helpen ook om klantgerichter te worden. Het gebruiken van klantinzichten is bij onze aanpak 1 van de hoekstenen bij het experimenteren, leren en het bereiken van uw groeidoelstellingen.

Na deze training heb je de Growth Hacking processen en vaardigheden eigen gemaakt en ben je in staat om:

  1. Sneller tot meetbare resultaten te komen
  2. Beschikbare data daadwerkelijk om te zetten in inzichten en acties
  3. Marketing budgetten effectiever in te zetten
  4. Als teams beter op elkaar ingespeeld raken en de verschillende disciplines optimaal te benutten

Duur

Dit is een 4-daagse training in twee blokken van 2 dagen.

27 en 28 juli

17 en 18 september

Programma

DAG 1:  Strategie & Process

  • Wat is de impact van Data binnen het Marketing landschap
  • Wat is Growth Hacking & – Marketing?
  • De fundamenten van een gedegen Groei Strategie
  • Hoe zet je een Data gedreven marketing process op?
  • Leer van praktische Use cases
  • Ontwerp marketing experimenten om te proposite te valideren of campagnes te optimaliseren
  • Ontwerpen van buyer persona’s om gerichter te targeten
  • Uitwerken van customer journey (obv Googls’ (See Think Do Care-model)
  • Reflectie opdracht en toepassing van Growh marketing  in eigen organisatie
    > Maak een duidelijk go-to-market plan; inclusief duidelijke targeting, messaging, selectie van kanalen en het inzetten van data analytics.

DAG 2: Funnels & Testen

  • Leer hoe je meetbare campagnes kunt maken.
  • Bouwen van marketing Funnels om slimmer lead te genereren
  • Leer de  verschil van Push en Pull marketing
  • Zoekmachine marketing (SEO) als strategisch inzetten
  • De basis begrijpen van Google Ads, Display, Social ads, Linkedin, etc.)
  • Pas gedragspsychologische principes toe ter verhoging van jouw conversie.
  • Conversion Rate Optimalisatie > Neem datagedreven beslissingen op basis van  A / B-tests.
  • Reflectie opdracht en toepassing van Growh marketing  in eigen organisatie > opzetten van landingspages, inrichten van je klantfunnels en het juist zetten van je tracking in de verschillende analytic tool]

DAG 3 : Activatie & Automatiseren

  • Hoe zet je content marketing in Lead magnets/generation
  • Hoe stel je remarketing campagne in?
  • Nog slimmer je doelgroep(en) verleiden met het Hooked model.
  • Marketing automation (email en chat flows)
  • De waarde van referel marketing; hoe zet je klanten in als kanaal?!
  • Tools, tools, tools. De technische kant van Growth hacking.
  • Reflectie opdracht en toepassing van Growh marketing  in eigen organisatie > Ga aan de slag en installeer  een chatbot

DAG 4 : Data & inzichten

  • Ontdek hoe je inzichten uit Google Analytics haalt.
  • Data analyse: Hoe verzamel je data? Hoe maak je data inzichten?
  • Begrijp het gedrag van jouw (potentiële) klanten (gebruik van visitor tracking & Tag Management)
  • Verder testen met meerdere variabelen
  • Reflectie opdracht en toepassing van Growh marketing  in eigen organisatie > Maak een dashboard en deel jouw inzichten met collega’s & stakeholders.

Gegevens

Begin:
27 augustus - 09:15
Einde:
28 augustus - 16:30
Kosten:
€2750
Trainingen Categorieën:
,

Organisator

EDM Academy
Telefoon:
085 48 82 899
E-mail:
info@edmacademy.nl
Website:
www.edmacademy.nl

Locatie

Trainspot Utrecht
Kleinsingel 33
Utrecht, Utrecht 3572CG
+ Google Maps
Website:
https://www.seats2meet.com/nl/locations/1317/Trainspot-Utrecht
Menu